Noe du lurer på? -Kanskje finner du svaret her. Ellers kan du kontakte oss via tlf eller kontaktskjema på bunnen av siden.

Hvilken betalingsalternativer finnes?

«Du og WI»
Her er kun PAYPAL tilgjengelig foreløbig. Dersom du ikke har paypalkonto, velg likevel dette alternativet, og trykk på knappen «Betal med kort» etter at du er blitt transportert inn på deres sider.

Timebestilling
Her har vi både PAYPAL og VIPPS tilgjengelig.

Hvordan bestiller jeg en samtale, og hva må dere vite på forhånd? Se vår guide, bestilling steg for steg.

1.
Etter at du har trykket på «Bestill en time», velger du «Varighet», (30 min a`kr 350, eller 1 time a`kr 600. Velg så hvilken veileder du ønsker skal kontakte deg. Trykk så «Fortsett»

2.
Velg ønsket dato fra kalenderen. Deretter vil tilgjengelige klokkeslett dukke opp. Hvis ikke, så er denne datoen sansynligvis fullbooket og du må velge en annen. Etter å ha valgt dato/tidspunkt, trykk «Fortsett»

3.
Fyll inn feltene med personalia. Trykk «Bekreft»

4.
Din bestilling er nå lagt i handlekurv. Kontroller at opplysningene stemmer, og trykk på «Fortsett til kassen»

5
a) Her blir du bedt om å oppgi fødselsdato. Dette er valgfritt, men er til stor hjelp for oss for å sette opp din astrologi profil.

b) Rett under så må du krysse av for hvilken platform du ønsker at samtalen skal foregå på. MRK. Hvis du krysser av for Messenger eller Skype, så kommer et nytt felt opp under, hvor du legger inn din ID.

c) Under tilleggsinformasjon (feltet notater), skriv gjerne litt om deg selv og situasjonen du er i. Dette er valgfritt, men kan være til hjelp for at vi kan være godt forberedt foran vår første samtale.

d) Trykk «Fortsett til PAYPAL» -husk at du MÅ velge en type samtale under punkt «b», før dy trykker.

6
Du er nå blitt transportert inn på PAYPAL sine sikre sider. Dersom du ikke har paypalkonto, trykker du på knappen «Betal med kort». Du kan bruke enten VISA eller MASTERCARD.

7
Du vil umiddelbart få 2 epost kvitteringer sendt til epostadressen du har oppgitt. En er kvittering fra PAYPAL om at betaling er gjennomført. Den andre er en kvittering/bekreftelse fra WI-veiledning.

8
Pass på at du er tilgjengelig i god tid på det aktuelle tidspunktet samtalen skal foregå, samt på den plattformen du har valgt.

Kan jeg endre tidspunkt etter at jeg har bestilt en time?

Henvend deg på mail til den du har bestilt time hos senest 24 timer før avtalen din. Merk mailen med «endring av time»

Lukk meny
×
×

Handlekurv